Fréderic Luksemburg

Portfolio

SensoTouch 3D

Een campagne voor het laatste kwartaal van het jaar waarin SensoTouch 3D scheerapparaten in de spotlights worden gezet. Dat is waar de SensoTouch Q4 campaign voor dient, met als doel de gebruiker aansporen tot koop. Als Content Manager kroop ik voor dit project in de rol van CQ-expert waarbij ik verantwoordelijk was voor het creëeren van de campagne pagina’s en het inrichten van de juiste content. De belangrijkste taak was het verzorgen van het algehele process  van de zogenaamde roll-outs voor alle locales (landen) die mee doen aan de Q4 campaign. Dat hield in:

  • Zorgen dat de juiste vertalingen binnen komen
  • De vertalingen op de juiste pagina’s plaatsen
  • UAT* uitsturen voor testers
  • UAT feedback verwerken
  • Auteurs trainen in hoe de pagina’s zelf aan te passen in CQ5
  • Pagina’s live zetten
  • Handover naar support team

*UAT bij dit project houdt in: een link sturen naar de testers zodat ze de website kunnen bezoeken zoals hij eruit zou zien wanneer hij live staat.

Alle activiteiten die ik in mijn rol als Content Manager uitgevoerd heb waren in naam van Philips. Omdat de rechten van de inhoudelijke informatie in handen van Philips ligt toon ik slechts delen van mijn aandeel.

Werkgever: Philips
Jaar: 2013

Projects, Assignments & Leisure

My work